2015. március 30., hétfő

Ilyone: Percy Jackson rajongói anime videó és háttérsztori

Ilyone, egy külföldi rajongótársunk remek videót készített a Percy Jackson-rajongók számára. Alábbiakban elolvashatjátok a videó (általam lefordított) történetét, melyet maga Ilyone tett közzé Tumblr oldalán, és természetesen megnézhetitek magát az animációt is!

Az anime Az Olimposz hősei-sorozathoz készült, amolyan mesenyitány/főcím. Nagyon ütős lett! A rajzok, a kidolgozottság és a zene is szuper! Ajánlom mindenkinek megnézésre és elolvasásra!

A következő videó és annak története apró SPOILERt tartalmazhat!
Csak saját felelősségre!

Néhány hónappal ezelőtt említettem, hogy a fejemben a PJO[1] valójában egy menő nyitánnyal kezdődő anime. Mármint a szó szoros értelmében, én így képzelem el a PJO-t, olyan ragyogó képekkel, mint például amikor Percy gyönyörű tájakon jár, sokféle kameraállással bemutatott lenyűgöző harcjelenetekben vesz részt, melyek hátterében egy-egy isten hatalmas szobra magasodik vészjóslóan. Nico az esőben áll, amíg Reyna, Hazel és Jászon érte nem jönnek, majd a napsugarak egyike áttör a felhőkön és Nico reménykedő arcát megvilágítja. AKAROM EZEKET A JELENETEKET hahaha. Sikerült elkészítenem az egész nyitó jelenetet úgy, amennyire tőlem tellett, de nagyon szerettem volna ezt a nagy "ragyogó" csapatot felsorakoztatni, szóval itt van!!! Közben ÖREGEDTEM is, nem viccelek, elképesztő mennyiségű munkát igényelt az elkészítése. Szerintem ez a legnagyszabásúbb dolog azok közül, amiket eddig egy fandomnak[2] készítettem. Nem tudom megmondani, hány órát töltöttem vele, mert nem számoltam, de mondjuk elkezdtem szeptemberben és sok hétvégét vett igénybe, valamint a karácsonyi szünidőm legjava is erre ment el és most a héten (március első teljes hetében) fejeztem be. Nagyon szórakoztató volt!!! És sokat tanultam közben, ez volt az első alkalom, hogy japán stílusú animációval próbálkoztam, nem túl sok dinamikus mozdulattal. Szóval igen, remélem nektek is tetszeni fog!

Néhány szó a folyamatról: TV Paint programmal animáltam és színeztem mindent, a hátteret Photoshoppal rajzoltam, a After Effects segítségével egyesítettem mindent. A dal a Yowapeda[3] nyitányának kivonata, a Rookiez is Punk’d zenekar "Reclimb" című szerzeménye, mert szerettem volna valami szöveg nélküli ütős zenét és szeretem ezt a dalt ^^. Az animálást kötetlenül, bármiféle alapmodell nélkül végeztem, úgy még a mai napig sem végeztem volna, hahaha, itt a tervezési ellentmondás, de őszintén szólva, az én őrületemnek is van határa és nem akartam egy évnél többet erre szánni ;P ~ Ilyone

Véleményetek? Nyugodtan leírhatjátok! :) ~ Geri

[1]PJO: Percy Jackson és az olimposziak
[2]fandom: rajongói közösség (jelen esetben a világ Percy Jackson-rajongói számára készült)
[3]Yowapeda: egy Japán manga stílusú sorozat

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó, nagyon tetszik, egyszrűen szuper. :D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is tök jó, bár Hazel, Annabeth és Piper fura lett...

    VálaszTörlés
  3. Juuuj nagyon jó videó!!!! Ügyes a készítője!! Jó lenne egy ilyen sorozat :))

    VálaszTörlés