2014. június 16., hétfő

Alexandra még több Percy Jackson-filmet akar (interjú)

A The Nation ma egy igen érdekes cikket tett közzé oldalán, melyből kiderül, hogy az Annabeth Chase karaterét megformáló Alexandra Daddario még több Percy Jackson-filmet akar! Most még jobban szeretem Alexet, mint eddig!
Daddario még több Percy filmet akar

Alexandra Daddario kijelentette, hogy "határozottan" szeretne újabb Percy Jackson-filmet. A 28 éves színésznő alakította Annabeth Chase-t az első két filmben, 2010-ben és 2013-ban, és elárulta, hogy kész visszatérni a szerephez. "Még nem hallottam róla semmit. Mindenképpen lehetne még egy, de meg lennék meglepődve" - mondta. "Imádnék még egyet készíteni, ha ők is akarnának engem viszont." A törvény nevében (True Detective) sztárja hozzátette, hogy az első filmben való részvétele igazi lendületet adott színészi karrierjének. "Az első Percy Jackson film a nagy öröm és beteljesülés időszaka volt, és úgy éreztem, hogy hatalmas előrelépést jelentett a karrieremben" - mondta.

"Van olyan időszak, amikor nem kapsz munkát, ekkor kevésbé vagyok boldog, de így idősebben, és talán kicsit bölcsebben, kissé több jelentőséget tulajdonítok bizonyos dolgoknak, bekövetkezett dolgoknak, amiket megkapok, így abban a pillanatban nagyon boldog vagyok." Alexandra jelenleg a közelgő San Andreas c. katasztrófafilm forgatására készül Ausztráliában, csiszolja akciófilmes képességeit.
"A filmhez, amiben most szerepelek, ugyanarra [a felkészülésre] van szükség, mint a Percy Jackson-filmekhez; fizikailag aktív vagyok és tényleg összpontosítok arra, hogy még több izomra tegyek szert és egyre jobb formában legyek, hiszen az akció ezt követeli meg" - mondta. De, bevallotta a színésznő, hogy annyira nem siet megismételni egyes részeit a szigorú edzéstervének. "Felmásztam a Warning-hegyre a minap. Szerintem rángatnod kellene, miközben rúgsz és kiabálsz velem, hogy menjek vissza oda" - vallotta be.
Forrás: The Nation

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése